Träning

Publicerat: 2013-01-12 Kl: 19:50:01 | I kategori: Allmänt


Träningsdags!
Igår var det en stressig dag.....
Jag fick mocka snabbt och hann inte pyssla med min svarta prins.
Men idag fanns det mer tid och jag fick dessutom åka till stallet utan lill-prinsen!
Skönt att få släppa mamma rollen då och då...
Zorro kändes speedad idag så det fick bli longering, han tycker det är sååå roligt!
Jag måste lära mig att tömköra, jag kan tyvärr inte det.
Tömkörning tycker Zorro är riktigt roligt och han rör sig så vackert........

Här är lite bilder på oss från idag!









Nu ska jag fortsätta mysa med familjen!

Ha en mysig lördag,
Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan, det va jag som skrev förut en gång att du skulle lägga upp mer rid-bilder osv och du har bättrat dig riktigt mycket :D :D dock funderar jag på om jag inte ångrar mig, blir så ledsen när jag ser hur fin han är... han har verkligen mitt ideal-utseende när det gäller frieser!! stor, kraftig, musklig och välformad kropp med kunglig hals! like a boss!

Svar: Haha, ångrar du dig?? :-)Tack! Zorro är mitt emellan barock och sportfrieser, jag tycker han är "lagom" stor. den kungliga halsen har han p.g.a att vi kastrerade honom sent ;-)
zorros.blogg.se

2013-01-15 @ 16:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0