Lite vila, lite träning

Publicerat: 2013-01-24 Kl: 20:52:18 | I kategori: Allmänt


Vila
Igår fick Zorro vila.
Jag och lill-prinsen var iväg på ett affärsmöte så jag var inte ens ute i stallet!
Det händer nog aldrig...
Om jag bara hinner åka ut och pussa på min svarta prins så gör jag det!
Men idag fick jag ta igen pussandet!
Stackars Zorro, alla tjej baciller..... ;-)

Lätt träning
Idag blev det lite lätt longering.
Zorro kändes lite slö och jag var lite stressad.
Som nybliven mamma så har man inte längre all tid i världen...
Nu gäller det att göra det man måste göra effektivt men utan att stressa.
Tänk om vi hade haft vår egna dröm hästgård......





...då skulle jag vara ute och pussa på Zorro HELA tiden...
Och så skulle ha sällskap av en svart shettis som jag skulle döpa till Svipp.
Namnet Svipp har nämligen väldigt stor betydelse för mig...


Nu ska drömma vidare.......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0