Reklam by Zorro

Publicerat: 2013-01-22 Kl: 09:41:00 | I kategori: Allmänt


Reklam by Zorro
Vi hade ju lite photoshoot med Zorro förra veckan!
Zorro gjorde lite reklam för en jätte, jättefin isländsk pläd som är gjord på 100 % isländskt ull!
Zorro älskade den!
Och jag ÄLSKAR den! Den är sååååå fin!
Dock är det en pläd som jag vill sitta och kura under här hemma, så jag och Zorro får slåss om den!
Det finns i försig många fler snygga plädar att välja på från detta företag.....


Zorro's photoshoot, fler bilder!

- Ser jag snygg ut, säger Zorro? -

- Åh, vad den värmer skönt!!! -

- Vilken snygg häst?? Är det jag som har fastnat på filten? -




Är ni intresserade och vill läsa mer om plädarna så gå in på: www.akrafjall.com

Vill ni också köpa en pläd så maila mig: [email protected]!
...eller beställ direkt via hemsidan :-)




Kommentarer
Postat av: Alexandra Gunnarsson

Zorro är sååå fin och bilderna är fantastisk fina!

Svar: Tack Alexandra!!! Och pläden är super, super fin!! 1000 tack! :-)
zorros.blogg.se

2013-01-22 @ 21:49:50
URL: http://www.akrafjall.com
Postat av: Sari

Jättefin filt, på snygg Zorro! Hur går det med sadeln? Verkar han gå bättre när du har ridit med barbackagjorden? Med vänlig hälsning, Sari

Svar: Tack Sari!! :-) Visst är pläden fin?? Jag håller på att kolla runt och försöker hitta någon ny sadel, men det är inte helt lätt. Nu har jag mest longerat, ska rida snart med barbackagjorden igen. Men den känns bättre än sadeln tyvärr... Hur går det för er?? :-)
zorros.blogg.se

2013-01-22 @ 22:13:12
Postat av: Sari

Det går väldigt bra för oss just nu. Det är sååå himla kul att rida Anton! Han är så mycket mera framåt, pigg och glad. Ett tag tyckte jag att han va lite trög, ovillig, lat. Vet inte om det berodde på att han hade klåda i sina ben? Jag har tvättat och tvättat med hibiscrub, klorhexidin, och även behandlat med Frontline spray, ifall det skulle vara fotskabb..?.. Tycker alltid att symptomen stämmer när man läser om vissa problem. Men tyvärr ryker hans hovskägg i morgon, köpte en liten klippmaskin idag, tror att han kommer att tycka att det blir rätt skönt, fast matte grinar när det fina håret ramlar av,. Snyft! Har du haft problem med Zorro?

Svar: Vad kul att det går så bra!! :-)Zorro har också haft klåda i hovskägget men et har varit från och till... Vi har använt PROB schampo och olja, och det har funkat för oss! Ajdå, kliar det så mycket så ni behöver ta bort hovskägget? :-/
zorros.blogg.se

2013-01-22 @ 23:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0