Mer träning...

Publicerat: 2013-01-09 Kl: 20:47:36 | I kategori: Allmänt


Spöregn
Det har varit sååå dåligt väder idag!
Spöregn hela dagen....
Men vad gör det, sa Zorro?
Jag selade på honom longerings-kitet och sen satte han av i full fart!
Det var JÄTTEKUL tyckte Zorro att springa runt i regnet, ihhaaaa!
Och jag är så sugen på att rida.
Jag måste fixa en barbackagjord så jag kan rida tills vi har rett ut sadel-frågan....

Jag börjar bli mer och mer nyfiken på en BOMLÖS sadel, jag tror det är helt rätt för min frieser herre.
Men vad vet jag just nu?
 
 
Kommentarer
Postat av: claudia

Hej Emma!
Läser här lite då och då när jag har tid... fint du skriver om ditt liv!!!
Nu kan jag inte låta bli att kommentrera ang. bomlös sadel. Köpte mitt tinkersto som hade gått på ridskola i många år, ryggen var ja... sliten och inga muskler fanns där runt ryggraden och bogen... bestämde mig för att skaffa bomlös, det bästa jag gjorde! Hon trivdes i den, inget bitande när jag sadlade! Och ryggen blev jättefin! Det dröjde lite innan jag vant mig vid sadeln, men sen var den hel underbart att sitta i!! Den satt som gjuten på henne.. och kompisens häst med! Så jag kan bara rekomendera en sån!
ha det gött!

Svar: Tack Claudia för din kommentar!!!!!!! :-)
zorros.blogg.se

2013-01-17 @ 15:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0