Dåligt humör + Zorro = Galet härlig fredag...

Publicerat: 2012-10-12 Kl: 19:33:17 | I kategori: Allmänt


Dåligt humör, en liten liten stund...
Jag brukar sällan vara på riktigt dåligt humör, men en liten stund idag var jag på riktigt kasst humör.
Usch och tvi!
Och jag vet inte varför!?
Hela familjen åkte då ut till stallet, jag satte upp på Zorro och red iväg i det fina vädret.
Och vad hände då?
POFF!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det dåliga humöret var som bortblåst...
Vi red längs en låååång träd allé i skritt och trav, sen vände vi tillbaka...
...och satte av i FULL GALOPP!
Jag tror vi galopperade ifrån det kassa humöret ;)
Underbara häst.... Han är bara bäst!
Nu är jag sååååååå glad igen!

 
- Zorro och valpis som är sååååå nyfiken på den där stora svart... saken...? -

 
 
Nu är det FREDAGSMYS med mina grabbar!
Ha en underbar kväll!
Kommentarer
Postat av: Sari

Hahaha! Så skön inställning du har! Bra att du blev glad igen😃

2012-10-12 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0