Det var som guld i mina öron...

Publicerat: 2012-05-08 Kl: 20:31:09 | I kategori: Allmänt


Tisdagar är normalt inte mina favoritdagar
...jag vet inte varför.
Men jag tror att det handlar om att helgen är förbi och det är långt till nästa helg? Kanske? :)
Men idag började morgonen på ett bra sätt, hos tandläkaren!
Jag har ju tandställning sen ett år tillbaka (dock genomskinlig) och det vill jag säga till mina kvinnliga läsare:
Skaffa INTE tandställning när ni är gravida....
Det är en sak för mycket kan jag säga ;)
Men nu ska jag inte tycka synd om mig själv, vill man vara fin får man lida pin, så är det!
Det min vänliga danska tandläkare sa, var som guld i mina öron...
Jag ska på 3 återbesök med kort intervall vilket innebr:
- Besök om 2 veckor
- Besök om 3 veckor
- Besök om 4 veckor
...och om 4 veckor, på det 3e besöket så vil han plocka av mina tandställning i överkäken.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Jag är sååååååååå lycklig!
Äntligen!
Åh, då ska jag gå runt och le med min gravida tjock mage HELA HELA tiden!!!

Träningen igår...
Jag tänker fortfarande på träningen igår, den gjorde mig verkligen lycklig.
Det var underbart att få rida på min vackra riddare när han var så oerhört pigg och framåt.
Han var underbar!
Det var längesen det gick undan i en sån fart!
Och det var skönt att min kropp mådde så bra, den går verkligen i första hand...

Träningen idag...
Uteblev.
Det var hoppning i ridhuset så det var tänkt att vi skulle longera ute i paddocken.
Men det blåste nästan småspik idag, Zorro var inte alls glad att få gå ut igen i detta väder...
Han dansade runt i paddocken och blev jätterädd för ett båt-kapell som lät lustigt...
Sen trampade han mig på foten och då bestämde vi för att gå in istället.
Det gör inget, jag var inte helt i balans idag iallafall.
Jag har varit trött och yr hela dagen.
Dessutom värker varenda tand i hela munnen efter att tandläkaren har varit där och skruvat åt.....

Nåja, lite synd får jag tycka om mig själv idag :)

Nu behöver jag plugga lite!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0