Zorro ska få ett syskon!

Publicerat: 2012-04-25 Kl: 22:26:13 | I kategori: Allmänt


Det är sant!
Jaaa, tänkter många, ska Zorro få en frieser kompis?
Ahh, nästan rätt!
Som många vet så är Zorro en viktig familjemedlem i vår familj (han är ju bebis bus!)
Men, han ska få ett RIKTIGT syskon eftersom jag och min man väntar barn :)
...och det lär ni märka snart eftersom mina ridbyxor inte kan stängas överhuvudtaget längre.
Jag får rida med öppen gylf och långa linnen, något annat funkar inte...
...och snart lär ni se en kula på magen på mig, för det växer för fullt!
Visserligen äter jag galet med leverpastejsmackor och chokladpudding nu, men kulan beror på något annat ;)

Rida tills det är dags
Jag vet att det är olika resonemang därute i ridvärlden om just ridning och graviditet.
Men jag tänker rida så länge jag kan och orkar och mår bra av det!
Jag hoppas att jag är som Malin Baryard, att jag rider tills det är dags...
Orkar jag inte rida så komemr vi köra Zorro.
Men kotten i magen får helt enkelt hänga med på mina äventyr på hästryggen!

Mitt projekt
Jag har ju pratat om ett litet projekt som jag är på gång med...
...jag kommer snaaaaaaart avslöja vad det är!
Kan inte göra det riktigt än :)

Nya inslag i bloggen
Nu framöver kommer bloggen fortsätta med mina och Zorro's vardagliga äventyr...
...men också en nyhet blir alltså att blogga om hur det går att rida, ha häst och vara gravid!





Kommentarer
Postat av: Frida

Ååååh, vad kuul!!!!! GRATTIS! :D

2012-04-26 @ 16:41:49
URL: http://amicitiae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0